:D

Ja ! Statsiken börjar gå uppåt tjoho ! :) Haha , gick nyss med i en grupp på facebook som heter ' jag är inte trög bara för jag inte fattar era retared skämt ' så jävla sant haha .. Okej , dagens outfits en rosa tunika , svarta tights . Nicenice :) Tänkte ställa en fråga till er läsare , tycker ni jag ska frågestund om en vecka typ eller så ska jag vänta lite mer ? Jag vill gärna få in massa frågor från er underbara läsare . I KNOW YOU LOVE ME . HAHAH driver ofta ;o ' ;d Oh-kay haha juste gick in på omegle.com där jag chattade med nån random person såhär löd konverstationen :
Stranger : Hello Catrine
You : My name isnt Catrine..
Stranger : IF I SAY THAT YOUR NAME IS CATRINE IT IS THAT !!!
You : Oh-kay gtg .. :s
HAHAHAH fett psykist :S Kisses xox' Narmin

Kommentarer
Postat av: Miranda

naaaw , tack. Du är också fin o din design e också fin ;D

2010-03-07 @ 14:16:07
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/
Postat av: Miranda

p.s - ja allt bra med mig

2010-03-07 @ 14:16:19
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0