Sandy Gästbloggar :)

Hej jag heter Sandy , och som ni ser gästbloggar jag här , själv är jag 12 har två bästavänner Narmin <3 och Michelle <3 dem är bäst :)Besök gärna min och Michelles blogg www.Cookiesgirls.blogg.se  , jupp som ni ser har jag fixat narmins header , och det blev LYCKAT she likes it YAY!!♥♥♥ IMORN är det simprov , och jag kan inte simma andledningen till att jag inte kan är att jag är rädd för att flyta. Jag har kunnat simma när jag var yngre men nu har det GLÖMTS BORT!! :( så nu måste jag skämma ut mig själv totalt imorn haha xD I hate the guys in are class , dem är så j*vligt jobbiga förlåt om jag svor nu :/Till exempel ida så var vi och hade gympa som tur var jag inte i narmins klass där finns den värsta killen nämner inga namn han skrek åt henne och sa : NAAAARMIN KOM IGEN DU KAN INTE KASTA BLAHBLAHBLAH!! och jag var med en annan TÖNT nämner ej några namn han ba Sandy ta bollen dåå !! AJA allt från Moiii hejdåå :)) // Sandy♥♥




Klicka här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0